Kampanja uz knjigu “Gladijadori: povijest svakodnevnog života u Hrvatskoj s pokojom turističkom preporukom”

Nadahnuta povijesno-putopisnim vodičem „Gladijadori“ (krajem 2019. izdan u sklopu projekta Culsperience Croatia), kampanja knjigu koristi kao svojevrsni vaučer. Osim zanimljivih priča koje u njoj mogu pronaći, čitatelji-izletnici pomoću knjige ostvaruju i popuste na 40-ak odredišta diljem Lijepe Naše.


Kampanja koja vraća vjeru u domaćeg gosta

            Mogu li dobra knjiga, skupina mladih kulturno-turističkih radnika i domaći gosti spasiti COVID-om uzdrmani hrvatski turizam i ekonomiju? Vjerojatno ne. Međutim, to ne znači da se ne vrijedi potruditi. Tako je nedavno pokrenuta kampanja #izovihstopa “1000 priča, 300 stranica gušta, 1 zemlja – istraži je!“ Cilj joj je predstaviti turističke sadržaje koji tradiciju promiču kroz inovativan i održiv pristup turizmu i lokalnoj ekonomiji; doživljaje namijenjene domaćim ljudima željnima upoznavanja vlastite zemlje; pružatelje (kulturno)-turističkih usluga, mahom mlađe generacije, čija vizija turizma i kulture ne staje na suncu i moru, srpnju i kolovozu.

            To su tradicijski ugostitelji koji ne štede kilometre da dođu do najbolje namirnice, vodiči čije su ture prave male predstave, voditelji kulturnih ustanova bez kojih je nemoguće zamisliti kulturnu kartu cijelih regija. Kako navodi Danijela Rešetar iz Interpretacijskog centra „Kuća Petra Preradovića“ u Grabrovnici (jednog od sudionika kampanje), potrebne su nam akcije populariziranja destinacija u nastajanju, malih bisera diljem ruralne Hrvatske koji možda nemaju razvikane atrakcije, ali su sačuvali „dušu“ i priču koja je njihov glavni adut u privlačenju gostiju.

            Osim što predstavlja kvalitetne domaće kulturne i turističke sadržaje u okolnostima krize koja je najjače pogodila upravo ova dva sektora, kampanja #izovihstopa afirmira i „instituciju“ domaćeg turista, zadnjih godina sve ugroženije vrste. Za razliku od nekih drugih zemalja, u Hrvatskoj se pokušaji poticanja snažnije domaće turističke potrošnje uglavnom nisu proslavili. Iako u tom pogledu neće spasiti stvar, riječima Luke Jakopčića, inicijatora kampanje, cilj je pokazati da je i u Hrvatskoj moguće formirati zajedničku turističku ponudu koja domaćem stanovništvu nudi kvalitetne, tematski povezane sadržaje, i to po sniženim cijenama.

            Cijela priča funkcionira prilično jednostavno. Nadahnuta povijesno-putopisnim vodičem „Gladijadori“ (krajem 2019. izdan u sklopu projekta Culsperience Croatia), kampanja knjigu koristi kao svojevrsni vaučer. Osim zanimljivih priča koje u njoj mogu pronaći, čitatelji-izletnici pomoću knjige ostvaruju i popuste na 40-ak odredišta diljem Lijepe Naše. Ima tu priobalnih konoba i stancija, skrivenih kuća za odmor i restorana na kontinentu, tematskih tura i vodiča, prirodnih atrakcija poput Parka prirode Papuk, kulturnih poslastica poput Muzeja vučedolske kulture i dvorca Eltz (Gradskog muzeja) u Vukovaru, Muzeja Apoksiomena na Lošinju, Trakošćana na sjeveru… Ukratko, za svakoga ponešto u paleti vikend-izleta i putovanja tijekom, nadamo se, dugog i toplog babljeg ljeta.


“Gladijadori”

U sklopu projekta Culsperience Croatia pokrenuli smo kampanju #izovihstopa “1000 priča, 300 stranica gušta, 1 zemlja – istraži je!” Cilj akcije je promovirati povijesno-putopisni vodič “Gladijadori” i povezanu turističku ponudu: muzeje, vođene ture, konobe i restorane, prirodne atrakcije, kuće za odmor i originalne hrvatske suvenire i proizvode.

Tijekom trajanja kampanje (do 15.10.2020.) “Gladijadore” možete naručiti po akcijskoj cijeni od 90,00 kn te istodobno ostvariti popuste na odredištima diljem Hrvatske > POPIS SUDIONIKA AKCIJE

Knjigu možete nabaviti putem:

1. Culsperience FB stranice

2. E-maila culsperience@gmail.com

(navesti adresu za dostavu i željeni broj primjeraka)

Iznos od 90,00 kn/kom (PDV i poštarina uključeni) možete uplatiti pomoću 2D koda sa slike, pouzećem ili na račun nakladnika:

Recider projekt d.o.o.

Rapska 44, 10000 Zagreb

IBAN: HR1023600001102459413

Opis plaćanja: Gladijadori – prezime/naziv naručitelja

3. Kupnja moguća i u Heritage Croatian Food, Petrinjska 14, Zagreb, te u udruzi Vestigium, Rudeška cesta 142, također u Zagrebu

4. Za narudžbe i informacije možete se obratiti i na broj 097 6733 943

***

Sadržaj knjige pregledajte ovdje. Riječ je o djelu koje na popularno-znanstveno-humorističan način opisuje svakodnevicu naših starih od Prevlake do Dunava, od cipela starih Vučedolaca do visokih peta suvremenih šopingholičara. Usput vam, pomoću šezdesetak QR kodova, preporučuje gdje i kako pojedinu povijesnu priču doživjeti u sadašnjosti, bilo da je riječ o muzejima i spomenicima, konobama i domaćinstvima, ili pak događanjima i zanimljivim pojedincima.

Rekli su o “Gladijadorima”:

“Savršen balans duhovitosti, oštroumnosti, PR-a i povjesničarske erudicije. Sjajno!” (prof. dr. Zrinka Blažević, Filozofski fakultet Zagreb)

“Deseci i deseci bite-sized pričica o životima običnih ljudi, a ispričane neusiljeno uz brojne humoristične opaske. Kao da, dok čitam, slušam Gorana Milića :)” (Iva Rajić aka Bibliovca)

“Da su nam udžbenici povijesti izgledali ovako, vjerojatno bismo je danas znali puno bolje.” (Jasmina Krkić Poznić, Guesthouse Maksimilian Osijek)

“Ova knjiga nije samo popularno-povijesni prikaz ili vodič kroz turističku ponudu. Na svoj način, ovo je sinteza hrvatske povijesti.” (Nikola Cik, Matica hrvatska / Podravske širine)

Izvor: https://recider.com/gladijadori/


Odgovori